fredag 12 augusti 2011

Sexta-feira

Jag sökte upp min kära vän Google Translator och kom fram till att fredag är "sexta-feira" på portugisiska. Låter spännande...




Jag hittade förrästen en ganska intressant planking bild...:)




DETHÄR kallar jag nytänkande




Här hittade jag en annan bra bild som fler tjejer (och killar) borde gå efter och inte vara så JÄÄÄÄVLA UTSEENDEFIXERADE, satan... (Okej, jag menar inte att man skall trycka i sej en massa skitmat hela tiden men att konstant behöva ha kontroll över vad man stoppar i sej går för långt enligt mitt tycke.)






"Allting siter mellan örona (å på magen å höfterna,haha)".





Homer knows..


Tänk hur hemskt det skulle vara om vi inte skulle få stimulera våra underbara smaklökar. I love my smaklökar, tack för att ni finns och att jag får uppleva underbara stunder tillsammans med er.






När vi ändå är inne på dethär temat kan jag avslöja vilken bakgrundbild jag har på min dator





Jag avslutar inlägget med lite onödiga bilder


Baby marriage





Idag skall jag förresten ut på stan. Om nån vill häng på e ni välkommen :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar