torsdag 18 augusti 2011

High five!

Ni får vänta med Rihanna bilderna en stund till. Jag var nämligen hem till Pensala igår för att hämta datorn men jag kom till Vasa så sent eftersom jag och pappa skruuuvvva na liiti. Vi skulle sätta upp mammas o. pappas nya 55" TV på väggen. Jajja, he e nåo råolit ti skruuv. Jag tror jag får skippa mina glasögon framöver när jag ser på tv. Hur jävla nice är inte de? Sist jag kunde tittade på tv utan glasögon eller linser var jag en liten snorunge som var våt bakom örona (som pappa brukade säga). Att vara våt bakom öronen är inget snuskit. Det betyder att man är en liten fjortis, liten töntig unge som inte vet mycket om livet, någon som tror hon/han är vuxen fast man ännu bor hemma hos föräldrarna osv, osv..




Det här är torsdags-känslan jag har på jobbet idag. Vissa människor kan vara besvärliga...Väldigt besvärliga.








Ikväll åker jag till Stockholm för att hälsa på Camilla. Det skall bli jätta kiuuuul :) Vi skall gå på Gröna Lund, shoppa sig lite, kanske dricka sig lite god vin i garaget där vi skall bo (jo Samuel och Camilla bor i ett garage nu :)), kanske åka till Gamla Stan och sånt trevligt.





(REKLAM: Man får rabatt på blue1 om man är studerande)


1 kommentar:

  1. I framtiden om du sku behöv hjälp me datorn så kan nog ja fix an på nolltid 4 free. Jo, vissa dagar kan man helt tappa tron på mänskligheten å ställa sig själv frågan; E alla domb eller ere ja som int e normal :)

    SvaraRadera