onsdag 17 augusti 2011

Hello mates!

Nu är det såhär, att jag har ingen dator så därför får ni vänta med Rihanna videona och bilderna några dagar till. Datorn bestämde sig för att vara en besvärlig unge (bara 1,5 år gammal) så jag skickade den till en expert som skall ta och lära den lite vett och etikett så den fattar att fungera framöver.

What's new?
Jo, idag skall jag på magnetröntgen med mitt fina Mount Everest lår. I ärlighetens namn skall det bli skönt att få veta hur stor skadan är så jag får börja med min rehab på allvar. Det sorgliga är att fotbollssäsongen för i år är nu över för min del. Det suger verkligen. Ei voi mitään, pää pystyyn ja eteenpäin...


"The number one reason why people give up so fast is because they tend to look how far they still have to go, instead of how far they've gotten!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar