tisdag 19 juli 2011

Magi

Idag hände nånting magiskt på fotisträningen. För dom som inte vet har jag varit skadad i mitt fula lår nu i ca 10 veckor, en muskelbristning sade doktorn. Har inte kunnat träna ordentligt, jag har varit reeetarden på fotbollsträningarna som springer med ett ben släpandes efter mig. Men idag på träning sa det "klick" in i mitt lår och smärtan var borta. WHERE THE FUCK WHERE YOU "KLICK" WHEN I NEEDED YOU 2 MONTHS AGO????!!!!!!!!!

Ungefär såhär har jag känt mig de senaste 2 månaderna:



"The feeling to just put your hands up and give up"

























"The feeling u get when somebody have punched u in the face"





"The feeling when no clothes fit bec you havent been able to train"












"The feeling that everything is just shit!"
















MEN nu tror jag det vänder. Det ser ljust ut. Jag ser ljuset i tunneln nu. Såhär ser det ut nu:


En tunnel där det finns ljus.

Här kommer en video som beskriver mina känslor jysst nu

http://www.youtube.com/watch?v=1npWhzBJAzA

5 kommentarer:

  1. Jeee, härligt! :) Hoppas smärtan aldrig, aldrig kommer tibax.

    SvaraRadera
  2. Nåjaaa! Let´s play some fucking soccer then :)

    SvaraRadera
  3. Hahahha :D ja NU kan vi no ta å fix ihop nå match!! :D

    SvaraRadera
  4. hahaha, du e rolig!

    SvaraRadera