söndag 17 juli 2011

Beistast gängi

Helgen har varit bättre än förväntat. Fredag kvällen började Annica, Johanna, Sandra och jag med att stimulera våra smaklökar vid Strampens terass. Och såklart beställde vi alla en strampen burger. Det var så gott att jag skulle ha kunnat äta två. Till efterrätt blev det för min del glass och rödvin. När vi bestämde oss att vi var mätta och belåtna begav vi oss hem. Annica och jag hade förståss planer att checka in Wasa Rockfestival (tror jag det heter?) och The Ark. Det spöregnade. Hela konserten. Det var helt okej.

This is The Ark..

Nå nää, dedär va Noah's Ark..

This is THE Ark

Efter att ha köpt en en euros regnrock, stått i spöregn så att conversen blev helt smutsiga och sagt blööd några gånger stack jag och Annica hem till varsitt.

För 24h sedan visste jag inget om Kstad. någon skulle ha frågat mig var Kstad ligger skulle jag ha sagt: "Har ingen aning!". Skulle någon ha frågat mig hur det ser ut i Kstad skulle jag ha sagt: "Har ingen aning!". Men NU vet jag. Har nämligen blivit positivt överraskad i helgen. Nu skall jag visa er hur det ser ut i Kstad.

Kstad to the left

Kstad to the right.

Vi grillade, åt, drack, spelade kubb, skrattade, dansade, yrade, nattsimmade (!), gick på marknad, åt glass, njöt av solen, pajjade Mau.
Kan sammanfatta helgen med att konstatera att Björn och Malin hade fixat allt super bra! Har haft jätte roligt! Helgen har alltså varit helt beist!

Jag kan också konstatera att bilderna jag tog igår verkade ju vara så fina, men när jag tittar på dem idag tror jag det är bäst att jag inte publicerar några iaf...:)

Och ja förrästen, glömde att säga att jag tror jag skall börja blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar