måndag 18 juli 2011

Grattis på 2 dagars dagen!

Jag vill börja med att gratta min blogg som idag fyller 2 dagar! Jag är lite rädd att den kommer att dö ung, men jag skall göra ett försök att få den att överleva.

Nåjaa, idag har jag haft en ledig dag från jobbet. Och därför var jag upp till klockan 03.30 igår. Det är ett måste, är man ledig nästa dag skall man vara uppe sent. För på natten kan man göra en massa roligt. Man kan t.ex. se på äckliga program på tv så man absolut inte kan gå och sova för man tror att det står en mördare på balkongen. En annan sak som är kul att göra på natten är att ÄTA. Varför är allt mycket godare på natten? Jo, jag vet svaret, för det är NATT!
Planerna var att stiga upp "tidigt" (kl. 10) och sticka iväg till gymmet på ett spinnpump pass kl 11.00. Men en sak skall man komma ihåg, det är inte samma sak att verkligen göra något och att planera. De e två skilda saker. Denna gång planerade jag bara.
Efter att ha druckit mitt morgonkaffe och ätit morgonmål 12.30 på mårgonen kom räddaren i nöden in i bilden. Jag stack iväg på en länk med en studiekompis. Två flugor i en smäll, sovmorgon OCH träning.
Två flugor.

Ikväll skall jag och sparka lite boll, jag hoppas mitt lår håller.


Och som en äkta bloggare måste jag ju visa vad jag har ätit idag. De e lite kuckling och lite krönsakker. Det var ganska gott.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar