fredag 2 mars 2012

Hello!

Tjaao!!

Är i Piteå hos Gamilla. Vi var och åt sushi på förmiddagen, så gott! Jag vet inte vad det är med sushi men ibland när jag skall gå och lägga mig är det ända jag tänker på sushi. Vattnet vattnas i munnen och jag ligger i sängen och bara tänker på sushi. Sushi dag 1/2 avklarat. Jag MÅSTE äta sushi en gång till före jag åker hem. T.o.m Gamilla tycker om sushi, hon som inte förut gillade det. Annars har vi sprungit på stan som två tokiga finnar och shoppat lite..:) Camilla var nästan värre än mig och hon bor ändå här :D What went wrong?

Igår hann vi t.o.m gå och träna i gymmet som finns här i Gamillas källare. Riktigt nice och Camilla gjorde mat, lövbiff med klyftpotatis och majones/lök grejj. Jag älskar kött. Perfekt när man blir uppassad.

Nu sitter vi och tittar på The Voice och käkar godis..:) Imårgon blir det kanske en sväng till stan och på kvällen ska vi gå till studerande krogen Kåren. Det är dubstep kväll så lär bli nice. Ska också bli rolit att träffa Gamillas vänner.

Nåniin mutta nyt mä meen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar