fredag 24 februari 2012

Happy Birthday To You!

Nu är klockan över 24 och det betyder att det är Malins födelsedag hela natten och hela dagen och kvällen imåron!! :D GRATTIS KÄRA MALIN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Malin är en helt underbar person. Hon har ett väldigt vackert yttre. En riktig beauty!! Men hon har något speciellt som alla inte har, ett vackert inre! Malin är en person som har ställt upp för mig i vått och torrt. En person som har funnits där för mig oavsett vad. Hon har ett hjärta av guld! Det finns inte en chans att jag kan förklara med ord hur viktig Malin är för mig! Hon är en av mina allra bästa vänner och jag är så otroligt glad att jag är så lyckligt lottad att hon är min vän! Och idag är det hennes dag! Bara Malins dag! DE E BARA DIN DAG IDAG MALIN!!! :D <3

ETT STORT GRATTIS PÅ 23-ÅRs DAGEN KÄRA MALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: