tisdag 8 november 2011

Det är natten nu..


...nu ede natten. Jupp, nu ede natt. Klockan är 04:09 och jag är pigg som en örn som flyger i natten å jagar möss. Jag har gjort allt jag kunnat för att somna. Jag har försökt att bli trött genom att spela spel på telefonen, tittat på serier på datorn, betalat hyran, lyssnat på klockan som tickar i mitt tysta mörka rum, gått på toaletten 3 gånger...

Vet ni att allt är mycket roligare på natten. Att veta att alla andra sover och man själv är vaken. Det är avslappnande att vara vaken då alla andra sover. Fast jysst nu känner jag nog att det skulle vara ganska skönt att få somna eftersom jag måste upp om 4 h. Ei hyvä, ei.

Nej, nu f*n ska jag gör ett nyt försök. JAG VILL SOVA!!! Klockan är 04:27 och jag tar nallen under armen och börjar spoona.

1 kommentar:

  1. Hödu sussu! örnan sover på natten. he e ugglor som jagar mössen då. satan att he ska va så svårt :D

    SvaraRadera